onsdag 28 augusti 2013

Nytt bloggnamn

Förlåt för en dåliga uppdateringen. Jag har hållit på med den nya headern eftersom jag nu inte längre heter Unikpuffen. Istället är det "BornAsJosefine" eftersom det namnet lät mer vettigare. Faktiskt så hade jag en rejäl beslutsångest och svårt med att välja ett bra bloggnamn. Bloggen finns kvar, men bloggnamnet Unikpuffen lägger jag undan på hyllan.

Idag var det marknad här i staden :) Det har varit rörigt idag så jag orkade egentligen inte. Jag kände inte för det. Men jag tänkte, tänk om jag hittar något? Det är ju bra att gå en runda IFALL man hittar något. Det gjorde jag också. Mobilskal, CD-skiva och godis :) Samt en stressboll. I vanliga fall brukar jag inte köpa något eftersom att våran marknad inte längre är så bra som förr. Vi har 2 marknader om året; Höstmarknad och Vårmarknad. Höstmarknaden brukar vara bättre än vårmarknaden. Varför kan jag inte riktigt svara på.
HIHIHI.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar